Piękna i dojrzała Kasia Struss w najnowszej kampanii Simple

W tym sezonie Kasia Struss przyciąga uwagę bardziej zdecydowanym, mocnym wizerunkiem, ale też melancholijną, nastrojową odsłoną. fot. materiały prasowe
Pierwszy raz od czasów kampanii BOHOBOCO z Heleną Norowicz, polska marka swoją najnowszą sesją zdjęciową wprowadzającą w sezon jesień - zima, sprawiła, że chce się zajrzeć do ich sklepów.

I na dodatek jest to marka SIMPLE, której kampanie do tej pory nie zachwycały, wpisując się w nurt komunikacji do korpo kobiet - przestylizowanych i przesadnie kobiecych. Do teraz.



Sezon SS17 przynosi nowe spojrzenie na damską modę i mocne odwołanie do nazwy marki, która zakłada oszczędność formy i szlachetny minimalizm. Marka postawiła na prostotę i wyrafinowanie, i tym samym wróciła do najlepszych kolekcji w swojej historii. Mimo że propozycje na zimę nie będą rewolucyjne, da się zauważyć innowacje w nastroju projektów, stylistyce, krojach oraz kompozycjach kolorystycznych.
W kolekcji proponowanej przez SIMPLE w tym sezonie odnajdziemy spokojniejszą, minimalistyczną kolorystkę, urozmaiconą o mocniejsze akcenty oraz abstrakcyjne, wielobarwne nadruki. Kolekcję, utrzymaną w jasnych, neutralnych odcieniach, ożywiają modele w intensywnych kolorach: militarne zielenie, głębokie błękity i czerwienie lakowe. W propozycjach na jesień pojawiają się nieoczywiste dla SIMPLE tkaniny, m.in. lateks, oraz bardziej uniwersalne materiały, np. szara dzianina, wełna, oraz wiskoza. W kolekcji nie zabrakło nowych deseni oraz dzianin nawiązujących splotem do rozwiązań swetrowych. Dzięki temu jesienno-zimowe propozycje kuszą przytulnymi, komfortowymi krojami i tkaninami o naturalnych składach.

Wisienką na torcie jest kampania reklamowa wprowadzająca kolekcję na rynek. Powstałe zdjęcia są ukłonem w stronę ikon klasyki światowego kina i fotografii Petera Lindbergha. Twarzą kampanii została Kasia Struss, polska topmodelka, która ma na swoim koncie współpracę z takimi domami mody jak Miu Miu, Stella McCartney, Jil Sander czy Chloé. Na zdjęciach zachwyca dojrzałością i naturalnością udowadniając, że świetna kampania może również powstać w Polsce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...