Jeremy Scott stworzy kolekcję dla H&M. "Od zawsze starałem się przemówić przez modę do różnych ludzi z całego świata"

Jeremy Scott stworzy kolekcję dla H&M
Jeremy Scott stworzy kolekcję dla H&M Fot. materiały prasowe
Każda współpraca H&M i projektantów ze świata ”high fashion” wzbudza ogromne emocje. Tym razem powody do radości mają fani amerykańskiego projektanta Jeremy’ego Scotta i kolorowego stylu marki Moschino. Linia Scotta trafi do sklepów szwedzkiego giganta 8 listopada.

Jeremy Scott dołączył do takich projektantów i marek, którzy tworzyli dla H&M jak m.in. Erdem, Victor & Rolf, Kenzo czy Alexander Wang.Informacja o tym, że H&M stworzy kolekcję razem z Moschino, po raz pierwszy pojawiła się podczas festiwalu Coachella.
"Jestem niesamowicie dumny z kolekcji MOSCHINO [tv] H&M. Od zawsze starałem się przemówić poprzez modę do różnych ludzi z całego świata, a dzięki tej współpracy będę w stanie dotrzeć do większej grupy fanów niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział Jeremy Scott, dyrektor kreatywny Moschino.

Inspiracja popkulturą
Linia inspirowana będzie najlepszymi projektami z portfolio marki. Kolekcje Scotta są chwalone, ale też mocno krytykowane przez świat mody. Nie każdemu podobają się ubrania z postaciami z kreskówek czy słodkie, różowe akcesoria, które spokojnie sprawdziłyby się w stylizacjach kilkuletnich dziewczynek. Na ubraniach i dodatkach Moschino można zobaczyć motywy i postaci z takich kreskówek, jak m.in. "SpongeBob", oraz odniesienia do najpopularniejszego fast foodu świata, którym jest McDonald's. Pamiętna kolekcja, gdzie na wybiegu modelki ubrane były w czerwono-żółte ubrania, a w ręku trzymały torebkę jak pudełko frytek, obiegła cały świat.
"Moschino [tv] H&M miesza pop, uliczny styl, niebanalne motywy i glamour – to kolekcja, która idealnie wpisuje się w aktualne tendencje w świecie mody. Jeremy Scott jest niesamowity – wie, jak bawić się stylem i przyciągać uwagę fanów z całego świata" – powiedziałaAnn-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.
Ubrania i dodatki Moschino [tv] H&M. będzie można kupić w wybranych sklepach stacjonarnych i online 8 listopada. Jak to zazwyczaj bywa w przypadku kolekcji wielkich projektantów dla sieciówki możemy spodziewać się tłumów i kolejek do kas, również w polskich sklepach H&M.
Trwa ładowanie komentarzy...