Mają owłosienie pod pachami i nie wstydzą się go pokazać. Ta reklama maszynek do golenia podbija sieć!

Kampania maszynek do golenia, w której kobiety mają prawdziwe owłosienie
Kampania maszynek do golenia, w której kobiety mają prawdziwe owłosienie Fot. materiały prasowe/ Billie
Przyzwyczailiśmy się już do reklam maszynek do golenia, w których kobiety golą niemal gładkie nogi czy pachy. Tymczasem kampania marki Billie pokazuje, że jest inaczej. W swoim spocie reklamowym "Project Body Hair" pokazała kobiety, które mają owłosienie na nogach lub pod pachami i nie wstydzą się go pokazywać.

Były już odzieżowe kampanie w duchu "body positive", w których kobiety prezentowały się z owłosieniem na nogach czy pod pachami. Jednak żaden z producentów maszynek do golenia do tej pory nie wpadł na ten pomysł. Tym bardziej, brawa za odwagę należą się amerykańskiej marce Billie. W najnowszym spocie reklamowym i sesji możemy zobaczyć kobiety, które mają owłosione pachy czy nogi i nie wstydzą się go pokazać publicznie.
Z jednej strony włosy są podstawą istnienia maszynek do golenia, z drugiej zaś współczesne reklamy pokazują piękne i szczupłe modelki, które suną maszynkami po zgrabnych i gładkich nogach. Na to zwraca też uwagę spot reklamowy Billie. "Przez ostatnie lata producenci maszynek do golenia udawali, że owłosienie nie istnieje. Dziwne jest to, że w spotach oglądamy modelki, które mają idealnie gładkie nogi i reklamują maszynki do golenia" – piszą twórcy kampanii. Spot marki daje wybór kobietom, mówiąc im: " nie chcesz, nie musisz się golić". Reklama maszynek do golenia spotkała się z pozytywnym odzewem ze strony fanów. "Jesteście super, bardzo dobra kampania", "dziękuję wam" - to tylko niektóre z wielu pozytywnych wpisów fanek.

Warto podkreślić, że 1 proc. ze sprzedaży przekazywany jest na fundacje działające na rzecz kobiet na całym świecie. Aktualnie Billie wspiera Every Mother Counts, która została założona przez modelkę Christy Turlington. Stowarzyszenie zajmuje się zapewnianiem bezpieczeństwa ciąży i porodu kobietom na całym świecie.
Trwa ładowanie komentarzy...