Brylanty dla wszystkich! Najnowsza kampania Swarovskiego olśniewa blaskiem

Świąteczna kampania Swarovski 2017 oraz zaangażowane w niej osobowości dają wyraz dążeniu firmy do oddania głosu współczesnym kobietom na całym świecie i podkreślenia ich piękna.
Świąteczna kampania Swarovski 2017 oraz zaangażowane w niej osobowości dają wyraz dążeniu firmy do oddania głosu współczesnym kobietom na całym świecie i podkreślenia ich piękna. Fot. materiały prasowe
Świąteczna kampania Swarovski oraz zaangażowane w niej osobowości dają wyraz dążeniu firmy do oddania głosu współczesnym kobietom na całym świecie i podkreślenia ich piękna.


Ambasadorka marki Karlie Kloss błyszczy w roli perfekcyjnej gospodyni, która wita u siebie znamienitych gości takich jak Naomi Campbell, Chiara Ferragni, Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose, Boy George, Bryanboy, Daya, Anthony Mackie i Maggie Jiang.

W centrum uwagi kampania stawia blask kojarzony z tym wyjątkowym czasem, który zmienia świat Karlie w mieniącą się kryształami krainę czarów. Obok przesłania radości i blasku, kampania eksponuje zachwycającą biżuterię i akcesoria, które doskonale nadają się na idealny prezent. Przechodząc od tradycyjnej świątecznej atmosfery do nowoczesnego, współczesnego otoczenia, modelki i modele prezentują niektóre propozycje biżuterii na święta, takie jak obowiązkowa kolekcja Swarovski Remix Collection, ponadczasowa linia Sparkling Dance, przyciągające wzrok chokery i naszyjnik Fit oraz delikatna linia Angelic.
- To była niezapomniana sesja. W mojej pracy najbardziej lubię otaczać się inspirującymi, utalentowanymi ludźmi – a to właśnie była ku temu okazja! Swarovski dobrał jedne z najbardziej interesujących osobowości w świecie mody, a udział w tym wyjątkowym projekcie był wspaniałym przeżyciem i prawdziwą przyjemnością. Naprawdę czuło się tę energię i – co najważniejsze – wszystko emanowało nieziemskim blaskiem! – powiedziała Chiara Ferragni.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
#SkuteczniePosprzatane 0 0Znamy wyniki akcji #SkuteczniePosprzatane. Organizatorzy przygotowali ogromną niespodziankę
NSC 0 0National Sales Congress po raz trzeci na Narodowym. Motyw przewodni ma wiele wspólnego ze sportem
0 0Poważne oskarżenia Edyty Górniak. Wyjaśniła, czym były "podziękowania" Cleo
0 0Youtuber z kolegą nagrał jak jedzie 300 km/h i udawał, że to nie w Polsce. Szybko go namierzono
Reserved 0 0Top modelka w kampanii Reserved. Promuje kolejną odsłonę projektu ReDesign
Gutek 0 0Zachwyca się nim Tarantino. Oto 5 powodów, dla których trzeba zobaczyć najbardziej szalonego laureata Złotej Palmy
OPINIE 0 0Dlaczego poparcie dla PiS jest nie do ruszenia? Oto powody
WYBORY2019 0 0Nic dziwnego, że PiS przestraszyło się #SilniRazem. Akcja KO podbija media społecznościowe