Kto by pomyślał, że wróci moda na ciuchy z lat 80. i 90. Dwie kultowe marki jeansów wypuszczają nową kolekcję

Kolekcja Wranglera jest nawiązaniem do kolorowej stylistyki lat. 80 i 90.
Kolekcja Wranglera jest nawiązaniem do kolorowej stylistyki lat. 80 i 90. Fot. Akpa/ Lee/ Wrangler
Wrangler i Lee to dwie kultowe marki jeansów, które zaprezentowały niedawno swoje najnowsze kolekcje na sezon wiosna-lato 2018. Oba brandy postawiły na kolorową estetykę lat 80. i 90. połączonych z nowoczesnością. Jakie fasony i kolory w sezonie letnim zawojują ulice?


Zima za oknem, ale w modzie lato w pełni. Barwne i letnie kolekcje zaprezentowały niedawno dwie kultowe marki odzieżowe Wrangler oraz Lee. Warszawski lokal Samo Centrum Wrzechświata, w którym odbyły się pokazy, zamienił się na jeden wieczór w barwną imprezę w stylu lat 80.

Lata 80 i 90. zagościły również w kolekcji Wranglera. Linia Blue & Yellow jest kolorową retrospekcją tamtego okresu. Brand w swojej kolekcji powrócił szczególnie do logo. Wyhaftowane żółtym, łańcuszkowym ściegiem zdobiło ponad dwadzieścia lat temu tył dżinsowych spodni oraz kurtek. W sezonie wiosna-lato 2018 kultowe logo powróciło do estetyki z tamtych lat, z rozmachem bawiąc się odważnym zestawieniem kolorów: żółtego i niebieskiego. Wyeksponowane zostało również legendarne "W” w dużym formacie. Wśród letnich propozycji marki znalazły się m.in. kolorowe koszule, dzianiny i kurtki, które pozwolą wyróżnić się z tłumu.
Letnie propozycje Wranglera idealne będą również dla festiwalowiczów. Postrzępione spodnie i kurtki oraz bogate hafty, które zajdziemy w najnowszej kolekcji świetnie nawiązują do stylu festiwalu Woodstock. Linia Wranglera na wiosnę-lato 2018 to moc, radość, młodość oraz zabawa przyprawiona nutą nostalgii.
Z kolei marka Lee w swojej kolekcji na letni sezon postawiła na wybuchową mieszankę stylów lat 90., w której znalazła się stylistyka ulic Nowego Jorku , rave, hip-hop oraz odrobina grunge’u. Wykorzystane zostały również mocne kolory, dyskotekowe grafiki, stonowane kraty oraz sportowe fasony oversize. Nie zabrakło również spranego denimu w surowym wydaniu.

Kolekcje kultowych marek podziwiali m.in. model Adam Kaszewski, aktorka Katarzyna Żak oraz prezenter radiowy i telewizyjny Jankes. O muzykę zadbała Nina Kozieradzka, czyli Neen, która dzięki swoim setom przeniosła gości do kolorowych i szalonych lat 80.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0Podobno w domu jest spokój. Do nowego Sejmu weszli ojciec oraz syn – i są w różnych partiach!

DADHERO.PL

0 0Nie masz pojęcia, jak wychować swoją córkę? Tato, oto 10 złotych rad specjalnie dla Ciebie
0 0Dobry zegarek nie musi być "Swiss Made". Fajne czasomierze powstają i w innych krajach Europy
MOTO 0 0Czy McLaren naprawdę jest tak kosmiczny, jak wygląda? W środku od razu zaskakuje jedna rzecz
POPKULTURA 0 0Zepsuliście mi serial, na który czekałam! "Batwoman" miała być hitem, a jest porażką
0 0Gdańsk z prestiżową nagrodą. Miasto rządzone przez Dulkiewicz dostanie 50 tys. euro
0 0500+ już się wypaliło. Wystarczył rok, by w Polsce żyło prawie pół miliona więcej skrajnie biednych