Kosmetyki z Korei podbijają Polskę. Dwie dziewczyny otworzyły właśnie butik, gdzie uczą Polki, jak ich używać

JEJU to kosmetyczny concept store, który promuje naturalne kosmetyki i koreańskie metody pielęgnacji
JEJU to kosmetyczny concept store, który promuje naturalne kosmetyki i koreańskie metody pielęgnacji Fot. Studio PION / Materiały prasowe JEJU
JEJU to wyjątkowy butik kosmetyczny wpisujący się w trend #slowbeauty, który niemal dokładnie rok temu otworzył się w Krakowie i z miejsca rozkochał w sobie jego mieszkanki. Teraz założycielki JEJU ruszają na podbój stolicy. Czy warszawianki również zachwycą się koreańskimi metodami pielęgnacji i naturalnymi kosmetykami, wyselekcjonowanymi przez właścicielki JEJU?

Założycielkami butiku są dwie dziewczyny, Mania Bień i Roksana Patrzałek, które przed erą JEJU zajmowały się... architekturą. Po skończeniu wspólnego projektu wybrały się na podróż do Azji i to właśnie ona okazała się bodźcem do stworzenia kosmetycznego concept store'u, pełnego ciekawych naturalnych kosmetyków i fantazyjnych koreańskich maseczek, które często pojawiają się na Instagramowych selfie. Mania Bień, jedna z założycielek JEJU, zauważa, że to jeden z koreańskich kosmetyków, do którego Polki zapałały szczególną miłością. Maseczki w płachcie są łatwe w użyciu i atrakcyjne cenowo. To fajny gadżet, którego nałożenie trwa chwilę, a efekt jest w zasadzie natychmiastowy. Dziewczyny od wielu miesięcy próbują, z sukcesami, przenieść fenomen azjatyckiej pielęgnacji na polski grunt i zarazić Polki swoja miłością do urodowego trendu #slowbeauty.
Na swojej stronie JEJU przedstawia metodę koreańskiej pielęgnacji bazującą na kilku prostych krokach i czynnościach, które zapewniają skórze piękny wygląd. Do podstawowych założeń azjatyckiej techniki należą dokładne oczyszczenie skóry, stosowanie maseczek w płachtach, serum i oczywiście kremów do twarzy i pod oczy.
– Fenomen koreańskiej pielęgnacji polega na tym, że naprawdę działa - mówi w rozmowie z naTemat Mania Bień, jedna z założycielek JEJU. I dodaje – To wcale nie zasługa dobrego marketingu czy tymczasowej mody, ten rodzaj pielęgnacji naprawdę daje rezultaty. Krok, na który w koreańskiej pielęgnacji, kładziony jest duży nacisk to demakijaż, który do tej pory był traktowany raczej po macoszemu, a okazuje się być kluczem do właściwego oczyszczenia buzi. Wbrew pozorom produktami, które są przy tym bardzo pomocne są oleje, które niwelują rozszerzone pory i problemy związane ze zmianami hormonalnymi czy zaskórnikami. To lepszy wybór niż popularne mleczka do demakijażu, które tak naprawdę dodatkowo obciążają skórę czy płyny micelarne. Ich stosowanie nie powinno być jedynym, a pierwszym krokiem do oczyszczenia skóry – wyjaśnia.
JEJU to jednak nie tylko koreańskie kosmetyki i pielęgnacja. Mania Bień i Roksana Patrzałek chciały, aby stworzone przez nie miejsce, było nie tylko sklepem, ale również przestrzenią spotkań dziewczyn, które chcą spędzać razem czas – rozmawiać, ćwiczyć czy uczestniczyć w warsztatach. Do tej pory w krakowskim JEJU odbywały się już zajęcia pilatesu, warsztaty uczące technik pielęgnacji i wykłady prowadzone m.in. przez dietetyków i psychologów. Mania Bień podkreśla, że najróżniejsze wydarzenia, spotkania i wykłady sa nierozerwalnie związane z koncepcją JEJU i nie wyobraża sobie, aby w Warszawie mogło ich zabraknąć.
Sam pomysł na JEJU jest świetny i wspiera filozofię dziewczyńskiej solidarności, będąc kwintesencją #girlpower. Poza „zawartością” butiku trzeba zwrócić uwagę na jego aspekty estetyczne. Architektoniczne doświadczenie Mani Bień i Roksany Patrzałek pozwoliło stworzyć im miejsca nie tylko funkcjonalne, ale również niezwykle piękne. W obydwu - zarówno krakowskim, jak i warszawskim butiku - znajdziemy wszystkie najbardziej urokliwe trendy wnętrzarskie ostatnich miesięcy – duże ilości millenial pink, subtelne złote elementy i dużo zielonych roślin. To miejsce to sen fanów Wesa Andersona, którzy poczują się w nim jak w filmie.
Podsumowując rosnącą popularność azjatyckich technik pielęgnacji, Mania Bień zauważa, że kobiety czasem po prostu potrzebują kilku chwil dla siebie, a 10 kroków koreańskiej pielęgnacji staje się przyjemnością, na którą warto czekać cały dzień.

JEJU przez ostatni rok istnienia zdobyło popularność i stałe klientki, co pozwoliło na rozszerzenie działalności na Warszawę. Dziewczyny, w miniony weekend, otworzyły nowy lokal w stolicy. Już sama lokalizacja jest doskonała i, jak się wydaje, jest gwarancja sukcesu. JEJU będziemy mogli odwiedzać bowiem przy ul. Mokotowskiej, która uznawana jest za jedną z najbardziej modowych i reprezentatywnych ulic w warszawskim Śródmieściu.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...