Polacy w kampanii Converse. Kim są młodzi influencerzy, na których postawiła międzynarodowa marka?

W najnowszej kampanii Converse pojawiło się 4 polskich influencerów najmłodszego pokolenia, m.in. grafik Włodi Włodarczyk (z lewej) i stylistka Ewelina Gralak (z prawej)
W najnowszej kampanii Converse pojawiło się 4 polskich influencerów najmłodszego pokolenia, m.in. grafik Włodi Włodarczyk (z lewej) i stylistka Ewelina Gralak (z prawej) Fot. Converse
W najnowszej kampanii Converse stawia na indywidualistów – wyjątkowe osobowości świata sztuki, mody, muzyki i sportu. W sesji Rated One Star zobaczymy Ewelinę Gralak, Young Igiego, Włodiego Włodarczyka i Marcina Grzenię – młodych influencerów, którzy dla szerszej widowni mogą być anonimowi, jednak w swoich dziedzinach kreują trendy.

Cztery osoby wybrane przez Converse na polskich reprezentantów nowej kampanii na pierwszy rzut oka mogą wydawać się dzieciakami, które są dopiero na początku swojej drogi. Po wpisaniu ich nazwisk do wyszukiwarki okazuje się, że każdy z nich ma na koncie niemałe osiągnięcia, których pozazdrościć mogą im starsi koledzy.

Włodi Włodarczyk to uzdolniony grafik młodego pokolenia. Pracuje dla wielu polskich firm, a o jego kreatywności i talencie świadczyć może m.in. współpraca z popularną marką Local Heroes, której ciuchy podbijają cały świat. Jak mówi nam Włodi propozycja od Converse była dla niego sporym zaskoczeniem – Propozycja na początku bardzo mnie zdziwiła, ale jednocześnie poczułem się też doceniony, co było miłe. W tej kampanii fajne jest to, że Converse postawił na autentyczność - mogliśmy zachowywać się tak, jak chcemy, być naturalni, nic nie zostało nam narzucone. Dzięki dużej wolności efekt końcowy jest mega prawdziwy i to wyróżnia tę kampanię na tle innych.
Ewelina Gralak to stylistka, która stawia na własny styl i ekstrawagancję. Nie podąża ślepo za aktualnymi trendami – wybiera te najciekawsze, ale inspiruje się również kulturą lat 90, co widać zarówno w jej projektach, jak i własnym stylu. Oryginalność dziewczyny dostrzegł nawet amerykański Vogue, który wyróżnił ją jako jedną z 3 młodych stylistek, na które warto zwrócić uwagę.

Tajemniczo brzmiący Young Igi to 19 letni raper, który mimo braku współpracy z wielkimi wytwórniami, w ciągu zaledwie kilku miesięcy zdobył rzeszę fanów, a jego kawałki na Youtubie mają kilkunasto- a nawet kilkudziesięciomilionowe odsłony. Young Igi wymyślił sobie własny styl, w którym dominuje melodyjność, autotune i bezpośrednie teksty. Być może to właśnie ta inność i autentyczność pozwoliła młodemu raperowi przebić się do mainstreamu.

Ostatnim bohaterem sesji jest przedstawiciel kultury skate'owskiej – Maciej Grzenia, związany z grupą Hypetalk, która jest największą polską grupą na Facebooku przeznaczoną dla fanów sneakersów i streetwearu, których jest już niemal 60 tysięcy.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...