Poczuj się jak w XIX-wiecznym Paryżu. Popularne polskie centrum handlowe zmieniło się nie do poznania

Promenada zmieniła swój wygląd
Promenada zmieniła swój wygląd Fot. materiały prasowe
Warszawskie centrum handlowe Promenada przeszło ogromną metamorfozę. Swoim klimatem przypomina teraz pasaże handlowe z XIX wieku. Eleganckie wnętrza, przeszklone przestrzenie i marmurowa posadzka to tylko niektóre z nowości czekających na klientów Promenady. Co jeszcze tam znajdziemy?

Twórcy nowej przestrzeni w Promenadzie najwyraźniej chcieli, żeby klienci poczuli się jak flâneur – spacerowicz rodem z Paryża, który lubi patrzeć na tętniące życiem miasto.

W paryskim klimacie powstała aleja fontann, czyli główny pasaż centrum handlowego. Na nowy wygląd miejsca składają się nowoczesne, szlachetna marmurowa podłoga i piękne oświetlenie. Do tego wszystkiego przeszklony sufit i balustrady oraz pięciometrowa fontanna.
"Każdy jej metr kwadratowy zaprojektowano z myślą o komforcie podczas zakupów, relaksu, spotkań towarzyskich" – piszą twórcy odmienionej Arkadii. W Alei fontann znajdziemy sześciometrowe witryny, czyli tzw. double shopfronts, które możemy oglądać w wielkich domach towarowych w Londynie czy Paryżu.

Nowy wystrój to nie jedyna zmiana w Promenadzie. W centrum handlowym pojawią się też 44 nowe sklepy. Niebawem otworzą się m.in. Massimo Dutti, Guess oraz Deni Cler. Dla zmęczonych zakupami czeka strefa gastronomiczna Republika Smaku. To 10 popularnych konceptów restauracyjnych, w których zagoszczą smaki z całego świata. Republika Smaku otworzy się 20 października, a jedną z atrakcji będą pokazy kulinarne zwycięzcy "Master Chefa" Damiana Kordasa.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...