Ruszyła akcja#CosDoNichMam: 7 tysięcy badań USG piersi czeka na kobiety

W kampanii wzięła udział m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Maffashion
W kampanii wzięła udział m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Maffashion Fot. materiały prasowe
Ruszyła kolejna kampania Fundacji Rak' n'Roll zachęcająca kobiety do badania USG piersi. W akcję zaangażowały się m.in. modelki, aktorki i prezenterki telewizyjne. Jednym z elementów projektu jest bot "BOOBlabla" na Massengerze.

W kampanii #CośDoNichMam? wspieranej przez (AVON Kontra Rak Piersi) udział wzięły m.in. Karolina Gilon, Jessica Mercedes, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Julia Wieniawa i Małgorzata Rozenek-Majdan. W ramach akcji promowany jest żel dostosowany do każdego kształtu piersi.

15 października każda z gwiazd biorących udział w kampanii zaprezentowała produkt na swoich profilach społecznościowych. Żel stosowany jest w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi. Reklamy odsyłają do botu „BOOBlabla”, który został uruchomiony na Massengerze. Dzięki niemu kobiety mogą skontaktować się z najbliższym gabinetem z Różową Wstążką i zapisać się dofinansowane badanie USG Piersi.
Warto podkreślić, że w ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG dofinansowanych przez głównego partnera kampanii AVON kontra Rak Piersi. Lista gabinetów dostępna jest na stronie avonkontrarakpiersi.pl.

"Polki traktują coroczne badanie USG jak niechciany obowiązek, o którym w ogóle nie chcą myśleć. Boją się wyniku, a ten u większości potwierdzi zdrowie! W tej kampanii celowo skupiamy się na zdrowiu piersi zamiast mówić o chorobie. Zwróćmy uwagę jakie emocje wzbudza w nas badanie, jeśli myślimy o nim jako potwierdzeniu zdrowia, a jakie gdy idziemy, by wykryć chorobę. Tego typu działania profilaktyczne powinny być elementem dbania o siebie, tak samo oczywistym i przyjemnym jak wizyta u kosmetyczki. Badajmy piersi, by potwierdzić ich zdrowie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak'n'Roll.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...