Duka zmienia swoje sklepy. Będzie więcej skandynawskich smakołyków i produktów znanych marek

Duka się zmienia - będzie bardziej naturalnie  i jeszcze bardziej skandynawsko
Duka się zmienia - będzie bardziej naturalnie i jeszcze bardziej skandynawsko Fot. materiały prasowe
Szerszy asortyment, większy dział ze skandynawskimi smakołykami, bardziej przestronne sklepy - czy może być coś lepszego dla tych, którzy mogą godzinami porównywać faktury podkładek pod talerze i grubość szkła różnych rodzajów kieliszków? Nie może. Uwaga fani domowego designu: Duka się zmienia - przygotujcie się na jeszcze lepsze.


Nowa koncepcja aranżacji przestrzeni powstała we współpracy z gdańskim studiem architektonicznym 1:1. Pierwszy salon tego typu można odwiedzić w warszawskiej Galerii Młociny.

Czym będą wyróżniać się nowe salony? Na pewno powierzchnią - mają być zdecydowanie bardziej przestronne. W centralnym punkcie sklepu znajdzie się konstrukcja przypominająca szklarnię, która ma stanowić nawiązanie do “lokalności”.
Koncept ten znalazł również odzwierciedlenie w przewodniej kolorystyce sklepu: jedną z dominujących barw jest „falu red”, odcień czerwieni charakterystyczny dla budownictwa skandynawskiego. Przeciwwagę dla niej stanowią czernie, szarości oraz zielenie.
Koncepcję nowoczesnego minimalizmu podkreślają ekrany, znajdujące się w witrynie sklepu oraz przy kasach. Stojąc w kolejce będziemy mogli zapoznać się więc z promowaną przez markę ideą “kitchen life” oraz zapoznać się z jej skandynawskimi korzeniami.
Nowe salony to również nowa, rozszerzona oferta. Poza standardowym asortymentem i kolekcjami sezonowymi w Galerii Młociny dostępne będą również artykuły marek partnerskich, m.in. SMEG, KitchenAid, Bodum, Koziol, Joseph Joseph, MEPAL czy Dreamfarm.
Duka postanowiła nieco nas rozpieścić i zapoznać z najsmaczniejszymi skandynawskimi markami takimi jak: Lie Gourmet, Nicolas Vahe i Malmö Chokladfabrik. Mamy nadzieję, że to tylko początek rozbudowy działu Duka Food, bo dostęp do oryginalnych, naturalnych smakołyków, to gratka dla każdego foodie.
Ciekawostka: wchodząc do nowego salonu Duki, odetchnijcie pełną piersią. Intrygujący zapach, jaki poczujecie, to kompozycja przygotowana specjalnie na potrzeby Duki. Razem z obecną w salonach roślinnością i drewnianymi detalami, ma nam przybliżyć piękno skandynawskiej natury.

Artykuł powstał we współpracy z marką Duka.

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...